Stranice

srijeda, 26. siječnja 2011.

MISIMOVIĆ: ŽELIM OTIĆI, ALI...


S obzirom da je ove sezone već igrao za dvije ekipe, Wolfsburg i Galatasaray, reprezentativac Bosne i Hercegovine Zvjezdan Misimović nema pravo do kraja sezone igrati i za treću ekipu.
Misimović se već duže vrijeme nalazi u nemilosti trenera Galatasaraya Gheorgha Hagija, koji ga udaljio iz prve ekipe i gotovo je sigurno da se Miske neće vraćati u prvi tim istanbulskog kluba, barem ne dok je Hagi trener.

Misimović je, međutim, u izjavi za turske medije kazao kako je i pored svega sretan u Turskoj, ali da želi napustiti Galatasaray.

"Turska mi se veoma sviđa i ovdje sam sretan. Međutim, žalim zbog onoga što mi se dešava na fudbalskim terenima i što me uprava Galatasaraya nije shvatila kako je trebala. Trener Hagi me udaljio iz ekipe bez objašnjenja. To zaista ne razumijem", rekao je turskim medjima Misimović.

Misimović se potom osvrnuo i na dovođenje Bogdana Stancua, Hagijev sunarodnjaka iz bukureštanske Steaue.

"Doveli su novog igrača iz Rumunije i to mi zaista nije jasno. Zašto im onda ja trebam, ako su već platili novog igrača? Mene što se tiče, želim otići, ali to će ići nešto teže zbog ugovora kojeg imam", dodao je Misimovic